Utrecht gastheer van het Nationaal Fietscongres in 2025

Samen met de Fietsersbond verwelkomt gastheer provincie Utrecht in 2025 fietsprofessionals uit Nederland en België in dé fietsregio van Europa. Dit werd tijdens het Nationaal Fietscongres op 5 en 6 juni bekendgemaakt.

Nationaal Fietscongres 2025

Provincie Utrecht wil dé fietsregio van Europa zijn. Deze ambitie staat in zowel het Uitvoeringsprogramma Fiets 2019-2023 als het Coalitieakkoord Aan de slag voor Utrecht. Het is dan ook logisch dat provincie Utrecht de gastheer is van het Nationaal Fietscongres 2025. Speciale gast daarbij is de Fietsersbond, want de belangenbehartiger van de alle fietsers in Nederland sinds 1975 viert komend jaar haar 50-jarig jubileum. De precieze inhoud van het programma wordt later bekendgemaakt.

Utrecht gastheer van het Nationaal Fietscongres in 2025.