Weekendafsluiting Richelleweg (N413) in Soesterberg door werkzaamheden

In het weekend van vrijdag 5 juli is de Richelleweg (N413) in Soesterberg afgesloten door wegwerkzaamheden. De weg is dicht tussen de kruising met de Amersfoortseweg (N237) tot en met de af- en toerit van de A28. De werkzaamheden duren van vrijdag 5 juli 20:00 uur tot zondag 7 juli 18:00 uur.

Wegwerkzaamheden Versluys op de N415

De werkzaamheden worden uitgevoerd door de Versluys Groep in opdracht van de provincie Utrecht. Bij inspectie van de weg is gebleken dat het asfalt vervangen moet worden. Naast nieuw asfalt wordt ook nieuwe wegmarkering aangebracht.

Afsluiting en omleiding

De weg is het hele weekend afgesloten tussen de af- en toeritten van de A28 en de kruising met de Amersfoortsestraat (N237). Verkeer wordt omgeleid via de A28 en N237, zie ook de omleidingskaart hieronder. Voor fietsers verandert niets, het fietspad blijft beschikbaar. De bus rijdt volgens de omleiding, plan uw reis voor vertrek via 9292.nl

Omleidingskaartje bij de werkzaamheden aan de N413 in Soesterberg. Omleidingen lopen via A28 en N237.

Bestemmingsverkeer

Op vrijdagavond 5 juli verwijderen we de deklaag van het asfalt. Bestemmingsverkeer begeleiden we door het werkvak. Van 20:00 tot 01:00 uur is bestemmingsverkeer alleen mogelijk vanaf de N237 en tussen 01:00 en 05:00 uur is het alleen mogelijk vanaf de A28. De aangegeven tijden kunnen veranderen bij onverwachte situaties.

Op zaterdag 6 juli is verkeer naar de Frits Koolhovenweg mogelijk vanaf de N237. Zondag 7 juli is het mogelijk om de Frits Koolhovenweg te bereiken vanaf de A28.

Slag om de arm

Bij alle wegwerkzaamheden kunnen onvoorziene omstandigheden voorkomen waardoor het werk moet worden uitgesteld naar een later moment. Bijvoorbeeld als het lange tijd hard achter elkaar regent. Asfalteren is dan niet verstandig omdat de kwaliteit van het resultaat onvoldoende zal zijn.

Wilt u op de hoogte blijven van alle werkzaamheden aan Utrechtse provinciale wegen? Volg @werkaandewegutr op X.

jeffrey.tijdhof@provincie-utrecht.nl, 06 39 63 22 46