Subsidieregeling tegemoetkoming proceskosten transitie landelijk gebied Utrecht 2024-2025

Status: Aanvraagperiode open

Aanvraagperiode: -

Op dit moment wordt er gewerkt aan de uitwerking van het Utrechts Programma Landelijk gebied (UPLG) en wat de provincie Utrecht in nauwe samenspraak met haar gebiedspartners daarin wil realiseren. Alleen samen kunnen we hiermee aan de slag. Als provincie hebben we de bijdrage en inbreng van gemeenten, waterschappen en maatschappelijke organisaties (agrarische sector en natuur) hard nodig. Op dit moment is het onduidelijk welke Rijksmiddelen voor de gebiedsprocessen beschikbaar zijn. Het transitiefonds vanuit het Rijk is met de komst van het coalitieakkoord op hoofdlijnen een onzekere factor. Het doel van deze regeling is om ruimte te bieden om een start te maken met het aantrekken van de benodigde capaciteit.

Inschrijven voor deze subsidie

De hoogte van het subsidiebedrag is afhankelijk van de soort subsidie die wordt aangevraagd. De regeling staat onderaan deze pagina. Hierin is opgenomen welke kosten subsidiabel zijn.

Aanvraagformulier