Nachtafsluiting N402 in Loenen aan de Vecht

De Rijksstraatweg (N402) in Loenen aan de Vecht is van donderdag 27 juni 20:00 uur tot vrijdag 28 juni 05:00 uur afgesloten door wegwerkzaamheden. Tijdens de afsluiting wordt de paarse markering in het midden van de weg opnieuw aangebracht.

Een wegafsluiting met borden en werkverkeer

De werkzaamheden worden uitgevoerd door KWS in opdracht van de provincie Utrecht. De N402 is volledig afgesloten tussen de kruising met de Provincialeweg (N201) en de rotonde bij Loenen aan de Vecht. Voor fietsers verandert niets: de fietspaden zijn beschikbaar.

In een eerder bericht werd aangegeven dat de weg van dinsdag 18 juni 20:00 uur tot woensdag 19 juni 05:00 uur afgesloten zou zijn. Door de slechte weersverwachting is het nodig om de werkzaamheden te verplaatsen naar de avond en nacht van 27 tot 28 juni.

Omleiding

Verkeer wordt in beide richtingen omgeleid via de N403 en N201, deze route staat ook met borden aangegeven. De lijnbus blijft de gebruikelijke route rijden. Het sportpark is in het begin van de avond bereikbaar via Loenen.

Wilt u op de hoogte blijven van alle werkzaamheden aan Utrechtse provinciale wegen? Volg @werkaandewegutr dan op X.

jeffrey.tijdhof@provincie-utrecht.nl, 06 39 63 22 46