Blijf op de hoogte van het UPLG

In het Utrechts Programma Landelijk Gebied (UPLG) brengen wij kennis en ervaring van verschillende mensen en organisaties samen om ons mooie landelijk gebied een goede toekomst te geven. Met gezonde natuur én duurzame landbouw. Begin juli 2023 leverden wij onze eerste plannen hiervoor in bij het Rijk: het concept-UPLG.

De plannen uit het concept-UPLG krijgen we als provincie niet alleen voor elkaar. Dat willen we ook niet. Onze aanpak is altijd gericht op samenwerken. Samenwerken met agrariërs, met inwoners van het landelijk gebied, met belangenorganisaties en natuurbeheerders en met andere overheden, zoals gemeenten, waterschappen en onze buurprovincies. De komende periode gaan we daarom (verder) in gesprek.

Wilt u meer weten over de ontwikkelingen, activiteiten en programma's voor de toekomst van het Utrechtse landelijk gebied? Wij houden u graag op de hoogte met onze nieuwsbrief. Daarnaast organiseren we soms webinars en gebiedsbijeenkomsten.

Meld u aan voor onze nieuwsbrief!

Schrijf u in voor de nieuwsbrief Utrechts Programma Landelijk Gebied en ontvang regelmatig nieuws over de ontwikkelingen rondom het Utrechtse landelijk gebied.

Voor meer informatie verwijzen wij naar onze Privacy Statement.

Webinars terugkijken

In 2023 organiseerden wij twee webinars over het Utrechts Programma Landelijk gebied (UPLG). Deze webinars waren bedoeld om alle betrokkenen in het Utrechtse landelijk gebied op de hoogte te brengen van onze plannen en aanpak.